Vi har en pakke til netop din forretning
Hos NemTakeAway har vi valgt at gå imod almindelig praksis på det danske Take-Away marked.
Vi tager IKKE % kommission af den omsætning du skaber i din forretning.
Det er derfor vi siger:
“Dine Kunder – Dine Penge”
Derfor har du med NemTakeAway altid en fast mdr. pris uanset din omsætning.
Modtag ordrer 24/7
Online betaling
Maksimer omsætning
Facebook integration
Standard
DKK395/mdr.
- STANDARD er en simpel løsning til take-away forretninger som ønsker, at sælge mad online via egen hjemmeside eller Facebook. Her modtages ordrer via egen PC/tablet og/eller SMS/E-mail.
- Pakken giver adgang til NemTakeAway POS, hvor indkommende online ordrer ses og behandles.
- Egen betalingsaftale – 0 % kommission.
- DKK 0,40,- pr. udsendt SMS
- Oprettelse DKK 399,-
Medium
Den foretrukne pakke
DKK695/mdr.
- MEDIUM er til take-away forretninger som ønsker et online system til egen hjemmeside/Facebook hvor indkommende ordrer automatisk printes på tilhørende bon-printer. I pakken er det muligt at styre/bekræfte ordretidspunkter manuelt ligesom kapacitet kan styres via avanceret pointsystem.
- Pakken giver desuden adgang til NemTakeAway kassesystem som er målrettet behov i en take-away restaurant.
- Egen betalingsaftale – 0 % kommission.
- DKK 0,35 – pr. udsendt SMS
- Oprettelse DKK 699,-
- Se hardwarepriser
Advanced
DKK995/mdr.
- ADVANCERET er til take-away restauranter som ønsker samtlige funktioner.
- Med iFeedback får I anmeldelser direkte fra kunderne, brug denne data til at opkvalificere jeres restaurant.
- Gavekortmodulet muliggør salg af online gavekort til restauranten.
- Med et loyalty modul, kan I udvikle et stamgæsteprogram og give kunderne mulighed for at samle point.
- Fra et online hovedkontor kan I administrere alle restaurant enheders onlinesystemer.
- I får tilmed egen hjemmeside.
- Tlf. support man-søn 10-22
- Egen betalingsaftale – 0 % kommission
DKK 0,30,- pr. udsendt SMS
Oprettelse DKK 999,-