Kassesystem/POS

Pos melværk

Kassesystem til takeaway-restauranter

Vil du samle dine takeaway-ordrer og dit fysiske salg i din restaurant i ét kassesystem?

Vi har udvidet We Serve You-familien med endnu et system. NemPOS er vores POS-system, som egner sig særligt godt til restaurationsbranchen og mindre detailforretninger.

Er du kunde hos NemTakeAway med Medium- eller Advanced-abonnement, kan du få adgang til vores kassesystem, NemPOS, som en del af dit abonnement.

Her på siden kan du læse mere om dine muligheder med NemPOS.

NemPOS indgår i NemTakeAways Medium- og Advanced-pakke. 

Hvad er NemPOS?

NemPOS er et browserbaseret kassesystem. Det betyder, at kassesystemet ikke forbundet med stort indkøb af hardware. Du kan bruge systemet på de fleste enheder med internetforbindelse. Brug fx kassesystemet på din egen iPad eller tablet – så længe du har adgang til internettet på din enhed.

Det brugervenlige og intuitive kassesystem sikrer hurtig og gnidningsfri ekspedition for dine ansatte og gæster. Dermed kan du minimere fejl og holde et godt flow i din forretning.

At NemTakeAway kan integreres i kassesystemet giver et godt udgangspunkt for korrekt bogføring af dit salg. Formålet er at skabe nem salgsregistrering, så din økonomi er overskuelig for både dig og din bogholder/revisor.

Læs mere om kassesystemet

Specifikke funktioner til takeaway-steder

Kassesystemet giver overblik og samler dit fysiske og online takeaway-salg i kassesystemet. Derudover får du adgang til en række brugbare funktioner i din takeaway-forretning:

      • Integration til NemTakeAway
      • Køkkenprint
      • Eventuel bordplan
      • Integration til e-conomic

På NemPOS’ hjemmeside kan du læse mere om, hvilke funktioner til takeaway/restaurant, du får adgang til i NemPOS.

Gå til NemPOS’ brancheside

takeaway ordre
N

Brugervenligt POS-system

N

Minimalt hardwarekøb

N

Brug systemet på egne devices

N

Specifikke funktioner til takeaway

Nye lovkrav til digital salgsregistrering

Du har måske hørt, at en række brancher fra 2024 skal benytte et digitalt kassesystem.

Det sker som et led i den politiske aftale ”Styrket indsats mod sort arbejde” og betyder, at en række brancher – fx caféer, pizzeriaer, kiosker og restauranter – bliver pålagt at bruge digitale kassesystemer.

NemPOS kan være en god POS-løsning for dig, der skal skifte til et digitalt kassesystem fra 1. januar 2024. Vores kassesystem overholder naturligvis de nye lovkrav, så du kan overholde lovgivningen – både nu og når lovgivningen strammes fra januar 2024.

Vil du vide mere om SKATs nye lovkrav til digital salgsregistrering?

NemPOS devices

Automatisk bonprint

Med NemTakeAway Medium-pakken kan systemet auto-printe ordrer direkte på en tilhørende bonprinter.

Automatisk bonprint er i samspil med kapacitetsstyring en yderst nyttig funktion ved NemTakeAway. Systemet kan døgnet rundt modtage ordrer til behandling inden for butikkens åbningstid – og automatisk printe dem på et selvvalgt tidspunkt.

Den tilhørende bonprinter kan tilkobles via USB eller via netværk (ethernet).

Bonprinteren kan udover ordreprint også benyttes til at printe andre printjob fra NemTakeway – såsom kundekvitteringer og salgsrapporter.

Bonprinter kan købes direkte hos NemTakeAway via vores shop. Ofte ser vi dog, at vores kunder allerede ejer en kompatibel bonprinter, da den samme type printer også anvendes af mange kassesystemer.

Ingen behov for PC med printboks!

Med NemTakeAway Medium pakken har du mulighed for, at tilkøbe vores printboks.

Med denne boks kan NemTakeAway udskrive indkommende bestillinger, uanset om systemet er startet på en tilhørende pc eller tablet.

Den lille boks placeres nær printeren og sikrer, at indkommende takeaway-ordrer bliver udskrevet.

Med dette setup kan man bl.a. også anvende NemTakeAway på en iPad.

Statistik

Analyse af data kan give virksomheden indsigt i, hvilke processer som fungerer optimalt, og hvilke som kan forbedres. Benyt jeres data til at belyse, hvor virksomheden tjener eller taber penge, eller hvad kunderne efterspørger.

  • Real time statistik
  • Udnyt data til at effektivisere
  • Udnyt data i forhold til drift, udvikling og strategi
  • Statistik på grafer – synliggør og overskueliggør dine data

 

Let og hurtig ekspedition med betalingsterminal

Vores system understøtter integration med Worldlines Bamboras kortterminaler. Integration til kortterminal gør betalinger lettere – og du behøver kun at indtaste beløbet én gang direkte i POS’en. Terminalerne understøtter NFC og dermed også kontaktløs betaling, Apple Pay, Samsung Pay osv.

Lane 3000 – integreret kortterminal

Terminal tilsluttes og er integreret til kassesystemet. Lane 3000-terminalen er perfekt til restauranter, som bruger en stationær kasse.

Du kontrollerer betalinger via terminalen direkte i kassesystemet.

lane 3000

Move 5000 – stand-alone kortterminal

Wordline/Bamboras trådløse kortterminal er ideel til restauranter, der har brug for at acceptere betalinger fra forskellige steder i forretningen.

Du kan udskrive kundens kvittering direkte fra terminalen.

move 5000