Bliv endnu bedre med gæsternes feedback
Feedback kan være guld værd for din forretning!
Med Feedbackmodulet i NemTakeAway opnår din restaurant en unik kontaktflade med kunderne og indblik i kundernes oplevelser. Sådan kan du sikre dig, at dine kunder er tilfredse – og kommer igen en anden gang.
Feedbackmodulet giver dig mulighed for at stille de spørgsmål, som kan give svar på, hvad din takeaway-forretning gør godt – og hvordan madoplevelsen kan blive endnu bedre næste gang.
Efter gæsten har fået sin mad, udsender systemet en SMS med en kort feedbackintro og et link til selve besvarelsen. På smartphone kan kunden i ro og mag besvare de spørgsmål, som er opsat for netop din restaurant.
I samme øjeblik gæsten afslutter sin feedbackbesvarelse, bliver den synlig for dig i systemet. Således kan du hurtigt reagere, hvis der er noget, der skal rettes op på til næste gang.
Overvåg indkommende besvarelser real-time
Vi tilpasser spørgsmål og form individuelt
Følg med på smartphone og tablet
Sofistikeret grafisk visning af indkommende besvarelser
Proaktiv kvalitetssikring
Feedbackmodulet i NemTakeAway er – i modsætning til mange andre ratingværktøjer på internettet – et 100 % internt værktøj.
Det vil sige, at indkommende kundebesvarelser IKKE publiceres offentligt – medmindre det gøres aktivt af dig som restauratør.
Formålet med feedbackmodulet er, at du skal kunne tage gæsternes meninger, ønsker og erfaringer til efterretning, så du kan sikre din restaurants overordnede kvalitetsniveau. Sådan kan du blive endnu bedre.
Smartphone optimeret besvarelse
Del færdiggjort besvarelse på Facebook
Eget look og design i besvarelsen
KUN besvarelse fra reelle gæstebesøg
100 % interne besvarelser
Del kundernes besvarelser på Facebook
FeedBackmodulet giver mulighed for, at indkommende gæstebesvarelser kan deles på din restaurants Facebook-side.
Dette kan du gøre nemt og hurtigt – med få klik kan du dele din gæstebesvarelse som et opslag på din Facebook-side.