Hvad er NemTakeAway?
NemTakeAway er et brugervenligt og moderne online bestillings- og leveringssystem- Systemet er udviklet specifikt til takeaway-restauranter og har alt, hvad du har brug for for at drive din forretning – og vi tager 0 % i kommission.
Systemet tilpasser sig automatisk gæstens enhed, uanset om gæsten bestiller via computer, tablet eller smartphone. Bestillingssiden kan opsættes i farver og design, så det netop passer til netop din virksomhed.
Du bestemmer hvor meget, hvornår og hvor langt frem i kalenderen, kunderne kan bestille, så du udnytter din kapacitet – samtidig med at du kan følge med.
Du kan uploade billede og tekst til hvert enkelt produkt, så dine kunder altid kan altid se og læse, hvad de kan forvente
Du kan vælge mellem køkkenskærm eller printer til håndtering af indkomne ordrer. Tidspunkt for ordreprint kan du selv definere i opsætningen.
NemTakeAway er din seriøse samarbejdspartner for fremtiden.
Vi gør det nemt for dig
I videoen kan du se, hvordan bestillingsprocessen fungerer – og hvor nemt det er for dig at modtage ordrer online med NemTakeAway-systemet.

NemTakeAway POS
NemTakeAway POS håndterer og registrerer alle indkommende ordrer – uanset om de modtages online eller oprettes manuelt.
POS tabletudgaven af NemTakeAway er optimeret til brug fra tablets, såsom iPad mv.
Tabletløsningen kan fx være velegnet hos takeaway-steder med et mindre antal ordrer, eller hvor pladen er trang.
Du kan sagtens anvende tabletløsningen med bonprint. Du skal blot have en NemTakeAway-printbox og -printer koblet på netværket.
Hvis du foretrækker en større skærm, kan du også sagtens bruge en computer – både med eller uden touchskærm.
Facebook-integration
Har du ikke en hjemmeside, kan vi lave en knap på din Facebook-side. Knappen fører kunden direkte videre til din bestillingsside, hvor kunden nemt og enkelt kan bestille mad og drikke.
