Integrationer

Wolt drive NemTakeAway integration

Wolt Drive

Med NemTakeAways integration til Wolt Drive kan du benytte Wolt Drive til levering af dine ordrer fra din egen NemTakeAway-bestillingsside.

Wolt Drive kan være en god løsning for dig og din restaurant, hvis du ikke kan eller ønsker at levere takeaway med egne bude.

Tilbyd levering uden at betale kommission af dit salg
Wolt Drive er en selvstændig leveringsløsning, som kan bruges uafhængigt af Wolt-app’en. Det vil sige, at du ikke behøver sælge takeaway via Wolt-appen for at benytte Wolt Drive.

Prisen for levering udregnes fast baseret på afstand, og som forhandler faktureres du én gang om måneden. Dermed bliver det muligt at tilbyde levering af takeaway, uden du skal betale kommission af dit salg. Som forhandler kan du frit definere, hvor meget dine kunder betaler for leveringen.

Stærkt leveringssetup i de fleste større byer i Danmark
Wolt Drive bruger samme leveringsopsætning som brugere af Wolt-platformen. Wolt-buddet kan dermed levere i de fleste større byer i Danmark inden for en time fra bestilling.

Integrationen til Wolt Drive er en del af Medium- og Advanced-pakken fra NemTakeAway

NemPOS

Med integrationen til NemPOS får du et brugervenligt og intuitivt kassesystem, som sikrer hurtig og gnidningsfri ekspedition. NemPOS er et browserbaseret kassesystem, som du kan benytte de fleste enheder med internetforbindelse – fx egen tablet.

NemPOS er – ligesom NemTakeAway – en del af We Serve You‘s softwareløsninger til restaurations- og takeaway-branchen. Integrationen af NemTakeAway i kassesystemet giver et godt udgangspunkt for korrekt bogføring af fysisk og online takeaway-salg.

Er du kunde hos NemTakeAway med Medium- eller Advanced-abonnement, kan du få adgang til vores kassesystem, NemPOS, som en del af dit abonnement.

Integrationen til NemPOS er en del af Medium- og Advanced-pakken fra NemTakeAway

NemPOS Nemtakeaway integration
deliverect nemtakeaway

Deliverect

Med integrationen til Deliverect kan du samle dine bestillinger fra alle platforme/portaler i NemTakeAway-systemet. Det vil sige, at alle bestillinger fra NemTakeAway, JustEat, Foodora m.fl. samles i ét system. Det kan spare dig tid, minimere fejl og mindske forsinkelser på dine ordrer.

Deliverect samler alle dine ordrer i NemTakeAway-systemet, og ordrekvitteringer printes direkte i køkkenet på én printer.

Når dine ordrer er samlet i NemTakeAway med Deliverect, kan du bruge NemTakeAways unikke kapacitetsstyring på alle ordrer. Dermed tager du ikke imod for flere bestillinger, end du kan klare – også selvom bestillingerne kommer fra andre portaler. Du slipper for unødvendige manuelle processer og får bedre forudsætninger for, at maden er klar til dine kunder til tiden.

Med Deliverect kan du få et bedre overblik samt brugbar indsigt i din omsætning og din produktbeholdning. Med den rette opsætning kan du ændre produktpriser, menuopsætning og åbningstider på tværs af dine salgsportaler/-platforme på én gang i backoffice.

Slip for at holde styr på flere systemer og mere hardware. Saml dine bestillinger i NemTakeAway med Deliverect. Så kan du fokusere på det, du gør godt – nemlig at lave god mad til dine kunder.

Integrationen til Deliverect er en del af Advanced-pakken fra NemTakeAway – og kræver abonnement hos Deliverect.