Kassesystem til takeaway-restauranter
Vil du samle dine takeaway-ordrer og dit fysiske salg i din restaurant i ét kassesystem?
NemPOS er vores POS-system, som egner sig særligt godt til restaurationsbranchen og mindre detailforretninger.
Er du kunde hos NemTakeAway med Medium- eller Advanced-abonnement, kan du få adgang til vores kassesystem, NemPOS Standard, som en del af dit abonnement.
Her på siden kan du læse mere om dine muligheder med NemPOS.
NemPOS indgår i NemTakeAways Medium- og Advanced-pakke. Ønsker du NemPOS Medium med bl.a. bordplan, split regning samt flere kasser, kan du tilkøbe NemPOS Medium til dit abonnement.
Hvad er NemPOS?
NemPOS er et browserbaseret kassesystem. Det betyder, at kassesystemet ikke forbundet med stort indkøb af hardware. Du kan bruge systemet på de fleste enheder med internetforbindelse. Brug fx kassesystemet på din egen iPad eller tablet – så længe du har adgang til internettet på din enhed.
Det brugervenlige og intuitive kassesystem sikrer hurtig og gnidningsfri ekspedition for dine ansatte og gæster. Dermed kan du minimere fejl og holde et godt flow i din forretning.
At NemTakeAway kan integreres i kassesystemet giver et godt udgangspunkt for korrekt bogføring af dit salg. Formålet er at skabe nem salgsregistrering, så din økonomi er overskuelig for både dig og din bogholder/revisor.
Specifikke funktioner til takeaway-steder
Kassesystemet giver overblik og samler dit fysiske og online takeaway-salg i kassesystemet. Derudover får du adgang til en række brugbare funktioner i din takeaway-forretning:
-
-
- Integration til NemTakeAway
- Køkkenprint
- Eventuel bordplan
- Integration til e-conomic
-
På NemPOS’ hjemmeside kan du læse mere om, hvilke funktioner til takeaway/restaurant, du får adgang til i NemPOS.
Brugervenligt POS-system
Minimalt hardwarekøb
Brug systemet på egne devices
Specifikke funktioner til takeaway
Nye lovkrav til digital salgsregistrering
Siden januar 2024 er kravene for digitale kassesystemer blevet ændret for en række brancher – fx caféer, pizzeriaer, kiosker og restauranter – som er pålagt at bruge digitale kassesystemer.
Vores kassesystem er udviklet med afsæt i de nye krav. Vil du vide mere om SKATs nye lovkrav til digital salgsregistrering?
Automatisk bonprint
Med NemTakeAway Medium-pakken kan systemet auto-printe ordrer direkte på en tilhørende bonprinter.
Automatisk bonprint er i samspil med kapacitetsstyring en yderst nyttig funktion ved NemTakeAway. Systemet kan døgnet rundt modtage ordrer til behandling inden for butikkens åbningstid – og automatisk printe dem på et selvvalgt tidspunkt.
Bonprinteren kan udover ordreprint også benyttes til at printe andre printjob fra NemTakeway – såsom kundekvitteringer og salgsrapporter.
Bonprinter kan købes direkte hos NemTakeAway via vores shop. Har du allerede en kompatibel printer, kan du selvfølgelig benytte den.
Let og hurtig ekspedition med betalingsterminal
Vores system understøtter integration med Worldlines Bamboras kortterminaler. Integration til kortterminal gør betalinger lettere – og du behøver kun at indtaste beløbet én gang direkte i POS’en. Terminalerne understøtter NFC og dermed også kontaktløs betaling, Apple Pay, Samsung Pay osv.
Lane 3000 – integreret kortterminal
Terminal tilsluttes og er integreret til kassesystemet. Lane 3000-terminalen er perfekt til restauranter, som bruger en stationær kasse.
Du kontrollerer betalinger via terminalen direkte i kassesystemet.
Move 5000 – stand-alone kortterminal
Wordline/Bamboras trådløse kortterminal er ideel til restauranter, der har brug for at acceptere betalinger fra forskellige steder i forretningen.
Du kan udskrive kundens kvittering direkte fra terminalen.