Kassesystem/POS
Kassesystem til takeaway-restauranter
Vil du samle dine takeaway-ordrer og dit fysiske salg i din restaurant i ét kassesystem?
NemPOS er vores POS-system, som egner sig særligt godt til restaurationsbranchen og mindre detailforretninger.
Er du kunde hos NemTakeAway med Medium- eller Advanced-abonnement, kan du få adgang til vores kassesystem, NemPOS Standard, som en del af dit abonnement.
Her på siden kan du læse mere om dine muligheder med NemPOS.
NemPOS indgår i NemTakeAways Medium- og Advanced-pakke. Ønsker du NemPOS Medium med bl.a. bordplan, split regning samt flere kasser, kan du tilkøbe NemPOS Medium til dit abonnement.
Hvad er NemPOS?
NemPOS er et browserbaseret kassesystem. Det betyder, at kassesystemet ikke forbundet med stort indkøb af hardware. Du kan bruge systemet på de fleste enheder med internetforbindelse. Brug fx kassesystemet på din egen iPad eller tablet – så længe du har adgang til internettet på din enhed.
Det brugervenlige og intuitive kassesystem sikrer hurtig og gnidningsfri ekspedition for dine ansatte og gæster. Dermed kan du minimere fejl og holde et godt flow i din forretning.
At NemTakeAway kan integreres i kassesystemet giver et godt udgangspunkt for korrekt bogføring af dit salg. Formålet er at skabe nem salgsregistrering, så din økonomi er overskuelig for både dig og din bogholder/revisor.
Specifikke funktioner til takeaway-steder
Kassesystemet giver overblik og samler dit fysiske og online takeaway-salg i kassesystemet. Derudover får du adgang til en række brugbare funktioner i din takeaway-forretning:
-
-
- Integration til NemTakeAway
- Køkkenprint
- Eventuel bordplan
- Integration til e-conomic
-
På NemPOS’ hjemmeside kan du læse mere om, hvilke funktioner til takeaway/restaurant, du får adgang til i NemPOS.
“NemPOS er et vigtigt redskab i hverdagen. Der er nemt at bruge og samler vores online takeaway-salg, salg i forretningen og eksterne ordrer fra Wolt i ét kassesystem – derfor valgte vi selvfølgelig også NemPOS, da vi åbnede vores næste forretning ved stranden!”
Nye lovkrav til digital salgsregistrering
Siden januar 2024 er kravene for digitale kassesystemer blevet ændret for en række brancher – fx caféer, pizzeriaer, kiosker og restauranter – som er pålagt at bruge digitale kassesystemer.
Vores kassesystem er udviklet med afsæt i de nye krav. Vil du vide mere om SKATs nye lovkrav til digital salgsregistrering?